Učenice 3. d razreda sudjeluju u eTwinning projektu pod nazivom „Learning about another culture is like seeing the world through a new pair od glasses“ iliti skraćeno „Cultural transfer project“. Projekt će trajati od 1. veljače 2021. do 15. svibnja 2021. Sudjeluje 17 škola - iz Turske, Srbije, Italije, Španjolske, Rumunjske, Makedonije, Albanije i Ujedinjenog Kraljevstva.
U današnjem svijetu u kojem kulture tako brzo nestaju, kulturološki transfer je naš prioritet da se međusobno upoznamo i za to vrijeme napravimo korisne aktivnosti. Učenici, nastavnici, roditelji i drugi partneri steći će iskustvo prenoseći svoju kulturu u druge zajednice. Izvest ćemo učinkovite aktivnosti u kojima će naši učenici sudjelovati od svojih domova, zabavljati se učeći, dok dijele i uspostavljaju društvene odnose jedni s drugima.
Ciljevi projekta su: predstaviti kulturu svoje regije, učenje o novim kulturama kroz aktivnosti, prijenos novih spoznaja na druge pojedince, razvijanje kreativnosti i mašte, stvaranje svijesti o timskom radu, razvijanje osjećaja odgovornosti te učinkovita upotreba Web 2.0 alate.
Uzimanjem uloge u ovom projektu i ispunjavanjem zadaća: učenici će steći iskustvo prijenosa različitih kultura u vlastitu kulturu, razviti osjećaje suradnje i odgovornosti, razviti osjećaje empatije, razviti kreativne ideje te usavršiti dizajnerske vještine.
IZRADA LOGOTIPA I PLAKATA PROJEKTA:
AKROSTIH
VIDEO-URADAK O HRANI NAŠEGA PODNEBLJA
https://www.youtube.com/watch?v=9M-YrZQAlMA
DIGITALNI ČASOPIS
https://madmagz.com/magazine/1893071
VIDEO-URADA NA TEMU HRVATSKIH POSLOVICA, IZREKA I FRAZEMA
https://www.youtube.com/watch?v=b8L7b3CpAMU
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Korisne web stranice |
• Državna matura- Tour... |
• Nacionalni centar za... |
• Wikipedija |
• Škole |
• Ministarstvo obrazov... |
• Upisi na visoka učil... |